вторник, 28 февраля 2017 г.

Вечар - прысвячэнне
«Класікі сусветнай літаратуры
Янка Купала і Якуб Колас»
У рамках дэкады беларускай і краязнаўчай кнігі для навучэнцаў сярэдніх школ гарадской бібліятэкай мікрараёна «Маладзёжны» было падрыхтавана мерапрыемства «Класікі сусветнай літаратуры Янка Купала і Якуб Колас», прысвечанае 135-годдзю з дня нараджэння беларускіх паэтаў.
Вядучыя распавялі пра жыццё і творчую спадчыну Я. Купалы і Я. Коласа у суправаджэнні  медыяпрэзентацыі. Янка Купала і Якуб Колас – два шчырыя сябры, два волаты беларускай літаратуры, яе гордасць і слава. Іх сяброўства пачалося тады, калі яны былі маладыя, але вядомыя ўжо на паэты, і доўжылася  ўсё жыццё. У творчасці абодвух была агульная тэма – тэма любові да сваёй бацькаўшчыны: менавіта пра дарагі сэрцу родны куток  пісалі класікі беларускага слова. На вершы Купалы і Коласа створана мноства песень. Запрошаныя на мерапрыемства выкладчык ДШМ №2 Бельская Іна Георгіеўна  выканала песні  «Спадчына», «Явар і Каліна» на вершы Я. Купалы, 
а навучэнцы Скварнік Таццяна і Макарэвіч Ян у дуэце домбра з балалайкай выканалі музыкальную кампазіцыю Ігара Лучанка  «Мой родны кут» на верш Я. Коласа.



Комментариев нет:

Отправить комментарий